maanantai 31. tammikuuta 2011

It was fucking weird weekend but I still loved it

Tämä vklp pääs mun elämäni top 10-listalle. Ihan oikeasti oli niin hullu ja outo ja sekava ja paras et huhhu.
En tosiaan muista millo ois ollu sellasta....... Taino hetkonen, ei ikinä, se oli nii omaa luokkaansa :D.
Voin vaa nauraa.
Ois vaa pitäny enemmä ottaa kuvia :(

Jo junamatka oli niin hajottava.
VR kusi hieman, ylläri ylläri ja jouduttiin menee Mikkelist Mäntyharjuun dösäl.
Miss Mäntyharjut vai mite se meni?
Jepaa siit sit junal stadii päi ja vietettii tyylii koko aika ravintola-vaunus.
Nii ja toki meidä mukaa liitty herra Kouvola.
.
Täs me kuvailtiin Karon kans TUPAKKATILAS, mitä :D
Okei mua nauratti niin helvetisti kokomatkan et tuli jo tyylii vedet silmistä.
Olin ehkä hitusen väsy tai jotai.
Tai sit se vaa johtuu et mun seura oli nii tyhmä.
Näit Karon taide kuvii ku Sander pelaa Angry Bridsii meitsil puhelimel
ja koko ravintola-vaunu kaikuu, ei hävettäny :D

Olin iha unohtaa et räpsittiin vaa kuvia joistai lapasist iha innoissaa ku luultii et ne
on jonku randomin lapaset mut sit ne oliki Viltsun...
Hei mitkä huvit? Ja mihi aikaa yöst?

Et hei mitä helvettiä... Siin vaihees messis tais olla
minä, Karo, Hanna, Sander, Ville ja Niksu


Noooooh, illal me sit käytiin omppuhotellis,
koska tarkotus oli mennä sinne yöks.
Siitä sit seilattiin kulttuuritalol koska siel se keikka.
Mmm vihdoinki näki TDWP ja uusiks BMTH plus Architects oli iha jees nähä.



 
Täs me aamul Karon kans Joelin hotellin vessas, YOYOYOYO
Maaau sit mäkkiin safkaamaan ja oisin voinu
sinä hetkel syödä vaikka hevosen.
Siit sit kamppii hengaa ja meitsi lähti
joskus kolmen jälkee junal himaa.

Tähä tekstiin ois voinu lisää viel kaikki mun koomaukset ja naurukohtaukset joita riitti.
JA KAIKESTAHAN EI SIT PUHUTA TÄS, paljon sensuuria.
Mhihi kiitti kaikil ihanil täst vklp<3

Mut olipas ihana päästä himaan nukkumaan vihdoinki pehmeelle sängylle jos on tyyny ja peitto<3.

2 kommenttia:

  1. kuolen tässä nauruun
    + en muista puoliakaa noista kuvista :D:D::D:D:D:D pakko kopsaa omaanki blogii =D=DDD

    VastaaPoista
  2. no en kyllä ihmettele jos et muista.................. :D:D:D:D:d:D:DD:D: ja go go!

    VastaaPoista