perjantai 7. tammikuuta 2011

Dream

Joo täs mä kerron mun viimeöisestä unesta.

Mä olin eka ihan tavallisesti illalla kiertelee mun
kotiseutua. Sitten jostain syystä se uni tavallaan vaihtu siihen
että menin mun vanhan ylä-asteen pihaan, koska siellä
oli joku koulutapahtuma.

Sitte mä menin siihe kentän keskelle koska oli joku
mun vuoro tehdä jotain. Sit kattelin vaan ku taivaalla
lens joku sukkula/raketti. Äkkii se raketti sit käänski
suuntansa ja tuli kohti mua. Se peitti melkei koko
sen kentän ja jäin melkei sen alle, mut se tuli nii hitaasti ettei mulle
oikein käyny mitään.

Seuraavaks se raketti muutti muotoa vähä ja lähti taivaalle
lentelee ja ampuu jollai laaser jutuilla ja menin sitä piiloo
jonnekki kerrostalon taakse. Sit näin ku se raketti lens vähä kauemmas
ja sitten se törmäski maahan. ( Oon nähny aivan saman kaltasta unta
joskus tässä vähä aikaa sitte ja tajusin tässä unessa et siitä tulee joku
tulipalo/ilmanpaine juttu, niiku räjähdyksis tulee, mut tosi laaja sellane)
Sitte ku tajusin siin unessa et kohta tulee pahaa jälkeä, ni yritin juosta
mahollisimman kauas viel, vaikka olinki jo tosi kaukana.
Sitteku huomasin että se tulipalo ja paine oli iha melkein mun luonna
ni yritin juosta jonki kerrostalon sisää mut kaikki kerkes palaa nii nopee
niin en kunnolla kerenny. (Oikeesti kaikki vaa hehku keltasta ja punasta ja tuhkaa lenteli kaikkial)

Seuraavaks mä seisoin siel kerrostalon ylhäällä raunioissa ja MUN KASVOT JA IHO OLI PALANU.
Olin kyllä yrittäny peitellä mun kasvoja mut turhaan.
Sit mä olinki jo sairaalassa missä kaikki oli iha sekasortoa.
Jonki ajan päästä joku komee nuori jätkä tuli siihe mun luokse ja pyys mukaa.

Sen jätkän luonna oli tooooosi outoo.
Se vaa puhu just siitä maailmanlopusta mikä tulee, ku se oli tehny kaikkia testejä ja
tutkinu sitä. Plus sit se oli vielä nii outoa ku se näytti jonku testin avulla et
just mä olin ollu eka sellane normaalin näköne ja sitte siitä testistä oliki tullu sillein
että mulla oli palanu ne kasvot sillein et näytin surulliselle ja vammaselle.
Eli se jätkä oli vähä niiku osannu odottaa mua.

AAAAAAAAAaaaaaaaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti