tiistai 11. tammikuuta 2011

Happy B-Day?

Onpas ollu turhauttavaa ajatella tätäki päivää.
Niin turha, niin ahdistava.
Eli siis joo jee täytän tänää sit 17.
Yhtäkuin ensvuotta odotellessa...

Kaipaan niitä hetkiä ku pentuna oli
aina nii bile fiilis, mut mitäs nykyää, ääääääh.
En tiiä, johtunee kai et öööö
oon aika yksin yleensä sillo.
Taino oonha mä nykyää taas.
Ja mulla vielä pari kuukautta oli suuret odotukset
et vihdoinki on tärkeit ihmisii ympäril,
mut kiitos itseni ja kaiken sössimisen.
Paitsi että en oikei voinu vaikuttaa
mun tekoihi ja ajatuksii..
Ne vähä niiku tuli mun tahtomatta,
meinaan niitä tunteit ja asioit oon yrittäny vältellä
nii pitkää ja oon ollu onnellinen, elämän halune.


Mut kiitos elämän halun kadottua tuhka tuuleen,
enkä tiedä vieläkää miks.

Kai se on näit kausii...
Harmi vaa et ne kestää sen pari kuukautta
ja sit pitää taas alottaa tavallaan alusta,
kaikki ihmissuhteet plaaplaa.

Noo kai mua piristää ehkä en tiiä
ku sentää pari ihmistä haluaa nähä tai jotai.
AAAAaa alkaa taas naurattaa ku oikeesti
tajuun kokoaja vaa enemmä ja enemmä mite
on taas menty syvälle ja hajotettu kaikkee.


Mut joo itseasias yllättävät
onnittelutki piristää, saa sellase hetkittäisen hymyn huulille.

Nyt taas vaan ärsyttää taas tää mun ikuinen ongelma HIUKSET.

Haluun vaa peittää hiukset pipolla ja olla ku niit ei oliskaa.
Yritin saada näistä enemmän tummemmat ja kullanhohtosemmat,
ni pysy ihan samanlaisena valkosena kakkana
ja kaiken lisäks näistä tuli niin hamppua että huhhu.

Aaaa ku hehahahhae oon ehkä turhamainen,
mut siis ku hiukset on mulle tavallaan intohimo kanssa.
Halusin joo  joskus kampaajaks ja edellee kiinnostaa
mut on nii paljo kaikkee muutaki kivaa ja plaaplaa taas eksyin aiheesta, melkein.

Nii ni nyt nää taas vaa katkeilee ja tuntuu korpuilta
ja vihdoinki ku sain nää sellasee suht' ok kuntosek, ni eeeeeei.
Pitäis varmaa leikkaa kaljuks ja antaa iha kunnolla uusiks kasvaa, huoh.
Rasittaa ku alko tää kierre ku aloin vaalentaa ekan kerran ku halusin ne pinkit.
Vissiin edelleenki vaa nii heikkona nää hiusket ettei mitää rajaa.

MUTTA JOOO EN TIIÄ, TOSI SÖPÖÖ MUL ON LASTENSAMPPANJA JA
KAIKKEE MUUTA PINKIMPÄÄ JA PUNASEMPAA MITÄ OSTIN TÄNÄÄ
PLUS UUS COSMOPOLITAN JA ROCK SOUND, lohduttaudun niillä jos ei muuta.
Pitää vaa hymyillä ja yrittää ajatella positiivisesti, eiks jea?
Paitsi et se on aika vaikeeta, mut äääh hmmmmmmmmmmmmmmm.

2 kommenttia:

  1. mä ku kuule tervehdyn tästä
    tappotaudista ni mä tuun virittää limubileet teille pystyyn enkä heti karkaa ;)


    tuun piristää ja muista, oot muru ♥
    minu iso tyty onnee vielä aaaaaaaaaaaaaaa<3

    VastaaPoista
  2. voi ihanaa karo <3
    kiiiiiitos ja saat mut aina hymyileeen :)

    VastaaPoista