perjantai 14. tammikuuta 2011

Fine

Hei hienoo sillo tiistaina ku oli mun synttärit, nii juu meni taas mönkää jutut.
Mutta Mirka pelasti mut ja jeejee tarjos mäkissä. Plus vuokrattii leffa ja ostettiin mässyy.
Joten oisha kaikki voinu olla huonomminki, mut oli tosi jees!

Sain siskolta ehkä hienoimmain kortin ikinä.
Se oli laittanu kaikkee mistä tykkään siihe.
Huvitti silti vähän tuo alhaalla oleva teksi
"it's okay if you want to drop dead".
Hihi mul on ihana sisko silti <3.

Mmmm, mun ihana lastensamppanja.
Lapsetti ihanasti, mut se on ihan okei.

Tuli sit luettua ja kateltua näin lehtii
ennenku sain seuraa.
Ja okei ku en saanu unta täs pari yötä sitte
ni luin noi uudestaan, heha.
 Mutta keskiviikkona sit mun kaveri tavallaan korvas sen
tiistain ja pidettii pienet illanistujaiset toisella kaverilla.
Mukavasti pikku lauantai!
Niin ja sitte mua kulla alko väsyttää niin paljon että nukahdin jossain
vaiheessa sinne samalla kun ne kaks kaveria pelas jotai peliä pleikkarilla, hups.
Sit aina välillä säikähdin ku heräilin ja nukahin takasi ja huhhu.
Sit ne oli yhessä vaiheessa käyny kaupassaki samalla ku nukuin.
Ai että mitkä unenlahjat?
Mut oli mukavaa!
Maalasin kerran yöllä eriveri huonoilla välineillä,
mut piti purkaa itteensä.


Joo ja yhyy, haluun rakkautta.
Harvoin mä tälläsii itken, mut nyt jotenki.
Sillein kunnollinen suhde ois jees.
Ei mitää säätöi hmm.
Aaahhaha, toi mun maalauski taitaa vähä joo viitata siihe,
et jos joku veis mun sydämen vaikka sillei nätisti ja yyh.
Paitsi että tein tolle jatko osia, jossa valitettavasti sen sydän vaa tuhottii..
KUINKA ANGSTISTA PASKAA.
Mut joo hehehee, jos joku kiva vaikka joskus kauniina päivänä tulis vastaan.



Ja tälle mä näytän nykysin ku tilasin lisää hiuksii, jeeeeee feikki mut silti.

JA NYT H&M PAKETTIA ODOTELLES ENSVIIKON ALUSSA<3
Ja toki ostin tänää pari uutta hiuspantaa, mm tossa kuvassa mulla on yks niist uusist!


Nii ja ps. olen muuttunut hieman. Oon tehny asioita mitä ennen en oo elämässäni tehnyt
ja oon ollu nyt taas niii ilone ettei mitää rajaa.
Toivon tosiaan että tämä tunne jatkuu ja aijon tehä asioita sen eteen, se on lupaus.
Ja juu huomasin myös kaverin kanssa jutellessa lisää ahistuskesta ja angstisesta paskasta
että me molemmat ollaan ostettu suruumme kaikkee turhaa.
Taino okei ei vaatteet ymymym oo turhia , mut joo.
Mullaki palanu tässä alle pari viiko aikana yli 250 euroo!
HUPSHUPS.


Nyt kuittaan ja valmistaudun kouluun!
SE ON MORO.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti