torstai 14. maaliskuuta 2013

Let me kiss you hard

Tässä tein vähä kollaasia parin päivän tapahtumista. Eipä siinä että näinä päivinä ois mitään erikoista tapahtunu. Tullu syötyy kaikkee kivaa ja oltuu pupulin kans ja töissä ja salilla, ei siis mitään erikoista. Onneks töissä sentään oon voinu käydä kuvailee kaikkee kivaa ja sillei plus mun pupuli oli lehes ku tein siitä pienen jutun :3 (jos jaksan ni voisin laittaa siitä kuvan tänne). Ja siitä salilla käymisestä pitää sanoo että muistan ku mun kunto oli oikeesti sika huono, että niiku viiden minuutin jälkee cross traineril meinasin jo kuolla ja nyt voi sit jo iha helposti vetää sen 45 minaa putkee eikä tunnu pahalta :). Mua vaan rasittaa täl hetkel se et mulle on tullu taas uniongelmii enkä saa yöllä nukutuks. Kyl mä niiku nukahan ku tukki, mut sit heräilen kokoajan yöllä ja oon kokoajan sellases kevyen unes ja siitä sit seuraaki kivaa väsymystä ja hervottomat päänsäryt. Mut nyt vois alkaa kattoo jos menis kohta nukkuu ja toivois et saan unta.

Huomenna sitten fiilistelee Julma-Henrii!

Mami teki ehkä ylisöpöi tuulihattui!! Oli ehkä parhaita :)

1. Subwayssa siskon kans 2. En jaksanu suoristaa tukkaa 3. Kullan kans oleskeluu 4. Töissä oli tylsää 5. Mun Ville kisu♥ 6. Puputinta väsytti 7. Työmies on paras mies 8. Vammailtiin 9. Kinkkilässä syömässä

2 kommenttia:

  1. SYLIKISUUUUU! ♥ tuun hakee teidän kisut itelleni :( ikävä niitä!

    sä voit vaa nuoleskella hikisii ja karvasiii soijapullii XDDD
    hyi henny viel söi soijapullii yks pv XDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva vaa että niitä on ikävä eikä mua <///////33

      joo hyi ei oikeesti XDD pahoja pullia

      Poista