maanantai 4. maaliskuuta 2013

a true friend knows how to make me smile


Mulla on ollu nyt tässä parin päivän aikana tosi itkusta ja ahistavaa, oon heräilly jopa siihen että itken kun ajatukset seuraa uniin, mutta tänään se sai väistyä kun Jenna lähti piristää mua heti töitten jälkeen kaupungille. Laihdutus into sai tänään kanssa väistyä kun Jenna päätti tarjota meille kebut. Siinä naureskeltiin ja ähkyiltiin kun tuli ihan sairaan täysolo. Noi annokset on kyllä aika hyvän kokosia! :D Sit kierreltiin kauppoja ja mua melkei alko yhes sisustuskaupas itkettää ku siel oli kaikkia Love -juttuja ja rakastavaisii, sitte kassalla Jenskuli yllätti taas nii söpösti ja osti meille tollaset söpöt sydäntikkarit♥. Sit viel lisää kierreltiin kauppoja ja lopuks se tarjos meille viel tollaset mega ultra ihanat kaakaot, truuuu rakkautta XD. Oli kuitenki tosi ihana ja piristävä päivä ja nyt ei tunnu sitten pätkääkään surulliselta, päin vastoin tosi hyvä olo. Jokainen ihminen tarvii kyllä tollasen super ystävän. Oon sitä mieltä että koko päivä oli ku jotai ihanaa kaveri elokuvaa kattois :).

8 kommenttia: