tiistai 5. helmikuuta 2013

Fat as Hell666

Ougaad musta on tullu hirvee pullakasa! Oon oikeesti vuoden sisällä lihonnu ihan kamalasti. Niiku kaikki ja minäki  mukaanlukien aina huumorilla vedetään että joo seurustelu lihottaa ja niinku myös kun täyttää 18.. No hehe must tuntuu oikeesti et mulle kävi niin. Liikunta hävis ku pysty mennä autolla ja on oma hovikuski ja sitten tietty suurentunu alkoholin käyttö joka lihottaa ja muutenki kivat hemmottelu illat roskaruualla pupulin kans. Pienesti alkanu kyl miettii et mitä oon vartalolleni tehny ku oon vaa mättäny enkä liikkunu. Vaatteet ei enää sovi ja kauhee vaatekriisi kokoajan ja missää ei viiti olla vähil vaatteil, eikä jaksa tehä mitään :D. 

Tässä ois nyt sit kivasti neljä kuukautta aikaa laihuttaa et näyttäisin ees ihmiseltä kun mulla on päättärit! Ja kiitos sit tää ihana koulustressi loppuu jejejejejee♥. Pitäis vaa oikeesti ryhdistäytyy eikä sivuuttaa koko asiaa kokoajan :D. Tekis kyl mieli hankkii kuntosalikortti mut en sit tiiä kuka mun seuraks lähtis ku en kuitenkaa motivoidu yksin lähtemisestä vaikka toki kaikki vanhat hoikat kuvat vähä ryhdistää mieltä ja kun tietää että saa taas ihania vaatteita, ilman että näyttää jätesäkiltä!

Tääkin on tyylii tasan vuos sitten!!

Täs viel ok hoikkana :F:F

Nyt pää on vaa pyöree ja tissit pursuu:D:D:D

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. se ois kyl tarkotus kunha saan sponssaajan! :D
      ootsä siel viuhahtelee kannns 8)

      Poista
    2. Oonhan mä ollu jäsenenä jo ikuisuuden.. Tosin nyt ei oo ollu oikei koulun takia aikaa käyä mut kumminki :D

      Poista
    3. siis kyl tiesin et sä joskus oot ollu mut en sitä et ootko viel D: mut jee oon kyl kans vissii ensviikol alottaa!

      Poista