perjantai 15. helmikuuta 2013

Be My Valentine♥

Tollanen vammanen hölmö ihanuus toinen:)

Meoooooww, hihi eilen oli ihan sika kiva päivä♥ Lovelovelove!!


Mä olin ihan perus yhdeksästä neljään töissä ja sitten mun urhee prinssi ratsullaan tuli hakee mut. Vietettiin hetki kultin kans oleskelemassa ja siitä suunnattiin sit hakee kiinalaistaruokaa ja kun oltiin iha ähkynä niin lähdettiin kattomaan Die Hard 5. Illalla sitten yhentöista aikaa saavuttiin meille ja sain kivasti viel selkä- ja jalkahieronnan plus söpösti kulti luki mulle Viivi ja Wagner sarjiksia iltasaduks... :D Mun pupu on söpöin ja ihanin♥. Rakastan niin kaikkii tälläsii teemapäivii, mut sit aina latistaa ku perus suomalaiset on aina et äksdee iha paskapäivä ja tänään on vain tämä ja tämä viikon päivä, ihan normaali päivä tänään ja on että jee muistan joka päivä ystäviäni, siihen ei tarvita erillistä päivää.... no hei entäs ne isän ja äidinpäivätki?? Joka päivä niitäkin ajatellaan ja tällein, mutta onha se nyt kerran vuodes kivaa oikein ylikorostaa kaikkee tollasta kivaa! Ja sit ku kaikki valittaa et kaupallista, no hei haloo ei sun oo pakko mennä ostaa, voithan sä tehdä omatekemiä juttuja tai sitten vaan toivottaa hyvää ystävänpäivää ja halata? Saahan sekin jo lämpimälle mielelle. Mut jooo ei täs muuta, hyvää päivän jatkoo kaikki kivat.

PSPSPS IHANA KARO TULEE KOHTA MEILLE ESPOOSTA JA SIT PARTIHARTI ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti