maanantai 14. tammikuuta 2013

Sweet 19

Hihi, mitä mä nyt voin sanoo? MUL OLI AIVAN MAHTAVAT SYNTTÄRIT!!
Kiitos kuuluu kyl kaikille ihanille ihmisille jotka mun kans oli viettämäs niitä! :)
Sain niiiiiin söpöjä lahjoja kaikilt et hihi, varsinkin Jennan antama 18 ruusuakimppu (alkuperäsenä 19 mut yks pää tipahti pois:( ) oli kyl niin ihana, tyyppi oli laittanu sinne vähä glitteriäkin♥ Sit sain siltä ihanan oma tehdyn kortinki joka näkyy tuol kuvis, jonne se oli kirjottanu kaikkee ihanaa, niin että mua alko jo itkettää melkei ku herkistyin XD..... sit sain siltä niin mainion lahjakassin että huhhu, täynnä kaikkee kivaa pinkkii ja prinsessamaisii tyttöjuttui! LOVE IT♥
Sit perus kreisibailausta mun luonna kera aivan mahtavan boolin ja singstarin plus ne ihasnat ihmiset :).
Sitten mentiin baariin ja ne oli järjestäny mulle yllätykseks sinne VIP-tilan♥♥♥ Kivasti siel juotiin skumppaa ja mässäsin sipsui että jakso mennä........ XDXD

HAHA KIITOS KAIKILLE:)♥





























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti