perjantai 18. tammikuuta 2013

Borborbooring

 

Aaaa mun kullat on maailman ihanimmat!
Tosin ku ulkoilutin niitä ensimmäisen kerran tossa pari päivää sit ni nyt jalat kiittää.
Tuntuu edellee vähä äkäseltä kävellä ku tuli mukavat nirhaumat jalkoihi noitte kenkien ansioist, toki ehkä mun oma vika ku vedin tunnin lenkin sellasil metsäpoluilla ihan vaa koska teki mieli lähtee kävelee, stupid minä.....
Sitä ennen viel kävelin kaupungi shoppailles, plus nää on iha sikaliukkaat tuol jäätiköl. Heheh huuuuuups.

Joo ei mulla muuta tälläne kiva stoori vaa.


Pspspspsps. Oon niin hukassa kun pitäis noin viikon päästä olla työssäoppii ja mul ei oo vielkää paikkaa XD.

2 kommenttia:

  1. "plus nää on iha sikaliukkaat tuol jäätiköl." ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no onha ne liukkaaat ku ei oo talvikenkäpohjii mut osaan kävellä ilma liukastumisiii ja horjumisii ;)

      Poista