keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Nice weekend!

PERJANTAI:

 
PURRRRrr, parasta oli et sain mun unelmien kengät!♥
Eli perjantain alotin shoppailemassa ja siitä sitten mökillä käymään kahvilla :). Illalla sitten satamassa olikin pienimuotonen tapahtuma, jonne mentiin sitten minä, mami, isukki, naapurin täti ja mamin toinen kaveri, plus mun oma kulti. Humala nous vahingossa aika korkeeks ja sielä sitten katottiin Yötä ja Yölintua. Olipaha paljon lapsuuden kavereitten äitejä ja muita vanhempia ihmisiä joita tuli moikattuu ja neki kaikki yhtä seipäissä :D. Mut hauskaa oli, vaikka kaikkee pientä hauskaa sattuki.

Mökkimaisemaaaaaa!

Mami :)

Naaaaaaaam♥

Kulti ♥


LAUANTAI:

Lauantai oli kans kiva päivä kunnes selvisin mun darrasta... :D Lähettiin Kultin perheen ja sukulaisten kans kattelee Kouvolaan raveja. Sielä sit ku murulta loppu tupakat ni lähettii vähä lenkkeilee ja ettii lähintä kioskii ja kauppaa. Tovi siinä kyl kesti, mut odotus palkittiin ja mäki sain mehujään ja muumilimppaa♥ Autto kummasti pieneen darran jälkeisee heikotuksee :D Vaikka siel raveissa nyt pari siiderii joinki, huppppps.
Illalla tultiin takas mikkeliin ja hengattiin vähä aikaa, kunnes lähettiin takas viemään kultin siskoa kouvolaa joskus yöllä yhen jälkee ja heheh sielki tuli juotuu yhet. Ainaki päivä tuntu pitkälle!


SUNNUNTAI:

Sunnuntai nukuttiin pitkään ja pienen mietiskelyn jälkeen päätettiin lähtee leffateatteriin. Ennen leffoi kuitenki käytii syömäs kebabaa ja sit kattomaan Lumikkia ja Metsästäjää. Plus koska mulla on ihanin ja herrasmiehisin poikaystävä ni toki se tarjos♥ Sit viel illallaki käytii hakee vähä pientä mättöö ja kateltii leffaa.
AIVAN SUPER VKLP SIIS!!




2 kommenttia:

  1. seuraava postaus voiski olla siitä
    ku tuutte miekkoses kans tänne :-----------)
    HOPI HOPI <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vois ;) taino okei eka tulee mun kreikka postaus mut siitä hetii perää espoo hoodz postaus ;---)♥

      Poista