maanantai 21. helmikuuta 2011

What what

Okei mä vasta äsken tajusin et toi laulaja on muija.
Hupshups, mä oon nii monesti kattonu et onks se
joku räväkkä pikku jätkä
vai pikku muija =D=D=D.
Oon oikeesti aina kelanu et se on jätkä
ku sil ei oo tisseikää mut sit katoin et hups
sehän on vasta kymmenen... hehehe
tosi tärkee juttu hei.




Ei mut eile oli makeeta.
Parin kaverin kans vietettiin hienoa iltaa.

OMG LOL WTF



Nanannaa enpäs menny kouluunkaan.
Olin liia väsyny mennäkseni ja niiiiiiin hidas liikkeinen.
Mut kyl mä huomen taas.
Ja sit sen jälkeen onkin enää yks päivä
niin on hiihtoloma omnomnom

Ja nyt hieno juttu joo nii,
mä huomasin et tän vuoden kalenteris
on kaks kuukautta peräkkäin 31 päivää!
Jeeeeeeeeeeeee sadasdasadsdasd.
Mut siis se tarkottaa et mun synttärit on keskiviikkona sittenkin,
miten masentavaa!
Paitsi et mun synttäreihin on viel 324 päivää eheh,
mut sinne on kiva laskee.

Voisin lisää kertoilla mun suunnitelmist ku
oon tehny sen kalenterin.


JA TÄMÄ OLI TURHIN POSTAUS IKINÄ.
TÄSSÄ ON KAIKKEE SÄLÄÄ
MUN AJATUKSISTA TÄL HETKEL.
Ei mitään tärkeetä siis, anteeks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti