sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Teatime


Hihi voi miten ihana pikkuveli mulla on!
Olen opettanut sen juomaa teetä.
Nyt se sit aina kyselee että milloin juodaan teetä ja
kuinka hän haluaa teetä.
Vooooooi, ja sitten meidän yhteinen harrastus on valokuvaus!
Sekin on aika söpöö ku se toistelee mun tekemisii ja
kun tuun esim koulusta kotii saan ison halauksen
ja kuulla miten se rakastaa mua, ihana.
Hihi ihan siskon poika!
Mitäköhän mä sitten teen kun mun mussukka jää kahden vuoden
päästä reilun 300 kilometrin taa :(
.



Voi miten pienet asiat saa tuntuu elämän ihanalt
kun asennoituu hyvin :)

ja hehe ehkä vähä turha postaus, mut
tää herra on nii tärkee että siitä voi tehä


ps. seuraavas postaukses luultavasti hehkutan taas vaatteita
mitkä on kohta munmunmun<3

4 kommenttia:

  1. noaaw mite söpö! oispa mun pikkusiskoki tommone :-D

    VastaaPoista
  2. heheees :--) munki loput pikkusiskot vois olla tommosia ihanuuksia ;D :D

    VastaaPoista
  3. paljo sullon sisaruksii muute oikee :-D ? tuli täs mielee

    VastaaPoista
  4. mun lisäks kolme veljee ja kolme siskoo :DD:D:

    VastaaPoista