keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

I'm late

Oli täs pikkusiskon rippijuhlatkin....... oon huono kirjottamaan koska tästäkin on jo, hmm millos se juhannus oli? No kuitenkin juhannusviikonloppuna oli sen juhlat. Mun ajantaju on kadonnu ihan kokoaan. Luulin et tänää on torstai vaik on vasta keskiviikko ja välillä ku on viikonloppu luulen et on joku tiistai tai jotai.
Silti oli iha jees kemut, ja söin ainaki itseni valmiiks enstalvee varten jo♥.

Ruoka siis oli pääpontti täs asias....

Mutta nyt yritän kirjotella lisää, esim siitä mun hämeenlinna reissustaki joka tapahtu jo tuhat vuotta sitten sekä niistä naapurin rippijuhlista. Toivottovasti saan jotain aikaseks ku unirytmiki on sellane et meen nukkuu 4.00-7.00 välis ja herään neljän aikaa iltapäiväl, great!


Ehehehe näytin nii vihaselle ni olin nolo ja sottasin itseni. Mut siis mun perhe.

Sisko ja Mami



~~~KANGASNIEMI~~~
Kyllä vain, tuli taas käytyä pikavisiitillä Kangasniemes Karon luona. Ja oli taas ihana käydä siel. Rakastan mm. tota niitten pihaa ja siinä olevaa rantaa, ah ♥.  Enkä halua olla paha, mut siellä on oikeesti nii sisäsiittostaporukkaa et huhu :D:D:D:D nyt kaikki sieltä olevat tulee murhaa mut ku sanoin näi, nice. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti