tiistai 10. toukokuuta 2011

Say you love me

 Alku tunne, mahtavuutta.

Mut mitä enemmän ajattelee sen heikompi olo.

Helpompaa olla näin, niin ku aina.
Ohjata itse itseään - silti joku pitää mielestäsi kiinni, helvetti.
Onneks en pety, tää on normaalia mulle - olla vaan.

 













Nääh tää vois oikeesti mennä jo ohi, silti musta tuntuu että oon
eläny täs mun unelmaa kokoajan. Oon ollu tosi onnellinen.
Mun viimeset viis kuukautta oon ollu onnellisin ihminen ikinä.

Oon kokenu kaikkee uutta, ihmisiä, paikkoja, asioita.
Haluun jatkaa tätä menoa silti.

2 kommenttia:

  1. Ihana tää sun blogi! hei aaaaa noi kisut ! aijotko myydä niitä ,kelasin olisin halunnu tommose ihanan kisun! aa <3 mut hei tää on tosi kaunis blogi, ja noi kuvat on nii jotain ..<3 ihihih hei pakko taas nähdä joskus ! =)=)

    VastaaPoista
  2. Hihii kiitos ♥ ja mhyy ne on jo luvattu antaa muualle ;< mut oikeesti oon kelanu kans et pakko taas joku pv nähä ku tuun esim stadii tai jotai :--)♥ riippunee iha tosi et mist yöpaikka plus mite on rahaa =) MUT LÄHIAIKOINA YRITÄN :)

    VastaaPoista