tiistai 19. huhtikuuta 2011

Spring

Uus alku, niin ne sanoo.
Kevät on tullu ja oon aika onnellinen siitä. Maa tosin näyttää vielä ankeelta ton kaiken lian ja pölyn takia.
Hmm, vappuna tulee sit kaks kuukautta täyteen ku viimeks kävin missään. Tahdon takas Helsinkiin, ikävä.
Enpä mä täällä Mikkeli oo tehny mtn, korkeintaa ostellu lisää vaatteita. Haluun käyttää mun rahat matkusteluu.
Itseasias toivon nyt et kaikki menis nappiin ja pääsisin ensviikolla vklp Helsinkii. Vaikka tosin sillo on vappu
ja kaikki ihmiset bailaa ni mun pääsy on aika alhanen. Tosin suutun ja petyn helvetisti jos en, sillä siinä menee
kaikki ihmiset ja plaaplaa. Siks mä vihaanki juhlapyhii koska mul ei oo tääl mitään. Oon yksin. Tosin joulu on
jees, koska sillo on iha okei olla perheen kans. Oli mul itseasias yks vappu mikä oli paras. Se toki oli ainut vappu mikä oli hyvä, ja no arvatenki se tapahtu Hämeenlinnassa Emilian luona ja mukana oli Karo. Kaikki muut tosin joi jo sillonki mut me silti chillattii ja oltii mukana vaa sit kattelee ja viettää aikaa. Aika lamee, mut parempi ku yksin himas. Jos ei muuten ni ni ois jees viettää tosiaa se vappu vaikka tollein, mut Stadis.

Ja nyt itsesäälistä tai miten tota nyt voi kutsua, niin vietin tos vklp ottaen kuvia. Satuin innostuu koska aurinko paisto vaikkakin maa oli aika ruskee. Sekä pikkuveljet oli messis ja kävin niitten kans kävelyl.
TOSI SÖPÖÖ HEI.

Sekä vaihdoin nyt tän mun ulkoasunkin, kai sitä vois kutsua uudeks aluks.


                                                                                                                                                                           
 










2 kommenttia:

  1. diggaan täst postauksest sikan !
    hyvä vaimo, oot taas ruvennu kirjottelee ;)
    ja ah todellakin vappuna stadi (mä vaikka kidnappaan sut)
    <3 pus olet ihana !

    VastaaPoista
  2. hihii kiitos :---)
    nojoo oli aikaki kääntää sivua ja alkaa rustaa taas :--D
    JA KATOKI ETTÄ KIDNAPPAAT jos noi käy huutelee >:(
    <3 niin sinäkiiiin

    VastaaPoista