maanantai 14. maaliskuuta 2011

Dear future

On se harmillista ku kaikki ei tapahdu sormia napsauttamalla.
Tarvitaa rahaa, ahkeruutta, motivaatiota, aikaa ja plaaplaaplaa.
Jos saisin päättää, mä olisin nyt elokuvaohjaaja.
Asuisin ehkäpä jenkeissä tekee leffoja. Olis makeeta.
Mutta EI.
Surullista. Mä asun tääl jossai, opiskelen media-assariks.
Helvetin hienoa.
Naah, ehkä joku päivä.. ken tietää. Tosi epätodennäköistä vaan.
Aina saa toki haaveilla, turhuutta.



No mut oon toki miettiny et ku pääsen ton koulun läpi, niin pk-seudulle opiskelee
lisää jotai elokuvahommaa ja sitten joskus ulkomaille jatko-opiskelee lisää.
Ja tiedä mitä sitä joskus, teen jotain Suomessa ja ehkä sit joskus ulkomaille työstää.
Ken tietää taaskaan. Tai sit ehkä mä vaihanki alaa, ei voi tietää.
Mä vaan oon halunnu sitä nii pitkää ja se vaan ois se mun juttu.

Haluun saada ihmiset tuntemaan.
Haluun saada ihmiset ajattelemaan.
Haluun saada ihmiset nauttimaan.
Saada ite nautintoa siitä.

Oon taas fiilistelly elämää tän tahdis.
Tykkään.

Täs tällein pieni ja lyhyt katsaus mun ajatuksista nyt.
Toki olisin voinu enemmän kertoo mun haluis tota alaa kohtaan, mut
nyt on aika mennä nukkuu ja näkee toivottovasti ihania unia.

SEE YA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti